poniedziałek, 13 czerwca 2011
Wybaczcie!
Zaniedbałam trochę bloga. Wybaczcie mi, obiecuję że to się nigdy więcej nie powtórzy. Od jutra postaram się wznowić wykonywanie metamorfoz. Przepraszam wszystkich za tak długie czekanie.
niedziela, 1 maja 2011
Metamorfoza #10 - purpernikiel8
Metamorfoza #10 - purpernikiel8
Makijaż:
Po kliknięciu w obrazki te się powiększą.
![]() |
| Przed |
Przed: Niby oryginalnie, ale na kolana nie powalasz. Nie lubię tych ust, reszta jest ok. Makijaż mi się nie podoba, dziwnie wygląda.
9/10
![]() |
| Po |
Po: Dopasowałam make-up do stroju, który wykonałam. Zasłoniłam brwi bo mi kolorystycznie nie pasowały. Usta zrobiłam krzywo, ale kij z tym.
Strój:
![]() |
| Przed |
Przed: Jest w miarę ok. Podoba mi się. Kocham te niebieskie spodnie/legginsy i również je posiadam. Fajnie się to wszystko komponuje, jednak przydałaby się jakaś torebka.
9,5/10
![]() |
| Po |
Po: Nic specjalnego, ale szczerze mówiąc masz nudną szafę. Kombinowałam, kombinowałam i wyszło coś takiego. Czerń-czerwień. Dużo czarnych bluzek, i jedna spódniczka. Nie podoba mi się, no ale trudno.
niedziela, 24 kwietnia 2011
Metamorfoza #9 - Monbar2222
Metamorfoza #9 - Monbar2222
Makijaż:
![]() |
| Przed |
Przed: Uhm... Zacznę od początku. Przepraszam, że napisałam to w takich punktach, ale muszę wszystko dokładnie omówić.
Włosy: na początku były spoko, teraz są oklepane i takie "zwyczajne".
Brwi: Chodź ich nie widać, są straszne. Nie wiem dlaczego są czarne, skoro Twoja medoll jest brunetką. W dodatku bardzo nie lubię tego kształtu.
Karnacja: A'la solarium? Nie, nie, nie. Piegi jak najbardziej na tak, wyglądają świetnie <3 (za nie dostajesz +1 punkt)
Układ twarzy: Brwi i usta są za wysoko.
Oczy: Boże. Co drugi użytkownik ma te oczy. Są koszmarne! Oklepane, źle się je maluje no i ohydnie wyglądają pomalowane tuszem. Bądź oryginalna, zmień je!
Nos: Mój znienawidzony. Wygląda lekko jak świński (bez obrazy).
Usta: Całkiem spoko.
Makijaż: LUXE ;/ Ale nie masz innych. Typowa kolorystyka (biel-czerń). W miarę równo.
Dodatki: Pieprzyk bym dała w innym miejscu, a że jestem ich miłośniczką dostajesz +0,5 punkta. Nie wiem czemu tylko jeden lata nad kucykiem? :) Soczewki są straszne. Zdejmij je. Sztuczne rzęsy nie są za fajne, ale wybaczam, gdyż gdy wymaluje się te oczy tuszem, rzęsy są straszne.
Ocena: 5,5/10
| |
| Po |
Po: Jak ja nienawidzę LUXE... ;/
Z trzech cieni, które posiadałaś wyczarowałam taki oto prosty makijaż. Wiem, że zbyt olśniewający nie jest (mówię to w przenośni, luxe błyszczy na kilometr), ale nie umiem malować tymi cieniami. Drażnią mnie te błyski... Fioletowo białe oczko. Usta zostawiłam w spokoju, bo miałaś tylko darmową szminkę koloru ostry róż..
Zniżyłam usta i brwi, przesunęłam pieprzyk. Usunęłam soczewki i sztuczne rzęsy. Krótka, czarna fryzurka dodaje Ci drapieżności.
Strój:
![]() |
| Przed |
Przed: Powiem krótko. Źle nie jest, olśniewająco również nie. Za mało i za nudno.
5/10
![]() |
| Po |
Po: Delikatna stylizacja. Wybacz, że wygląda to jak wygląda, ale dzisiaj nie mam weny. Nie pasuje mi pasek i torebka, ale tylko one były najlepsze. Bluzka z sową, jest świetna i jest głównym motywem stylizacji. Buty są stworzone z trzech par. Dodałam wstążeczkę do torebki, żeby ją trochę ukryć. Po dłuższym zastanowieniu nawet mi się podoba, chodź wiem, że stać mnie na lepsze.
_________________
Mam nadzieję, że ci się podoba. Dodaj się do obserwatorów i skomentuj (to zapłata).
Pozdrawiam!
piątek, 22 kwietnia 2011
Metamorfoza #8 - Kunoichi
Metamorfoza #8 - Kunoichi
Po kliknięciu w obrazki, te się powiększą.
Przed: Eh... nie podoba mi się. Fryzura jest straszna, oczy również. Ale za to wykonałaś ładny i precyzyjny makijaż. Szkoda, że w takich zimowych barwach, dziewczyno, mamy wiosnę! Zmieniłam bym fryzurkę na żywszą, bo ta kojarzy mi się z szarą myszką.
7/10
Po: Wykonałam zielony, wiosenny makijaż. Wybacz, zapomniałam o pudrze, który jest potrzebny w każdej stylizacji. Twoja Medoll wygląda bardzo ładnie w tej fryzurce. Dodałam pieprzyk, bo nie miałaś za ładnych dodatków.
Po: Wykonałam zielony, wiosenny makijaż. Wybacz, zapomniałam o pudrze, który jest potrzebny w każdej stylizacji. Twoja Medoll wygląda bardzo ładnie w tej fryzurce. Dodałam pieprzyk, bo nie miałaś za ładnych dodatków.
______
Przed: Również szaro i nudnawo... No ale próbowałaś..
6/10
Po: Dziewczyno!! Masz świetne rzeczy! Używaj ich. Pełno świetnych "perełek" o których marzę. Wykonując ten strój myślałam o paryskiej modzie i trochę się na niej wzorowałam. Nie jestem do końca przekonana co do torebki, ale nie umiałam dobrać żadnej innej.
Mam nadzieję, że się podoba.
sobota, 2 kwietnia 2011
Metamorfoza #7 - rici24
![]() | |
| Kliknij na obrazek żeby powiększyć. |
Przed: Makijaż niedokładny ale jest w miarę, szkoda tylko że z LUXE ;/ Trochę nie podoba mi się twarz twojej medoll. Przypomina mi smutnego mopsa. Nie lubię tych oczu, nosu i brwi ;d Włosy ujdą.
6/10
Po: Masz strasznie malutko makijażu ;c Następnym razem dokup szminki , cienie itd. Miałaś tylko 5 cieni z czego 2 to LUXE, jeden czarny i biały + jeden kolorowy. To za mało żeby zrobić ładny makijaż. Masz też jedną szminkę w ohydnym odcieniu, dlatego usta zostawiłam normalne. Oczy pomalowałam czarnym i fioletowym. Tusz i kreska eyelinerem. Zmieniłam fryzurę (miałam zmienić kolor na brązowy ale zapomniałam).
Przed: Brzydka spódniczka, brzydkie buty. Jedynie kurtka z OTTO ratuję sytuację. Niestety, ale nie podoba mi się. ;(
4/10
Po: Masz mało ciuchów, dużo darmówek. Rada dla ciebie: zamiast drogich ciuchów jak Miss Sixty lub PPQ, lepiej kupić np. w Bisou , taniej a masz więcej ciuszków, a są równie bardzo ładne. Bo co z tego że masz parę rzeczy z PPQ jak inne to praktycznie same darmówki? Trudno było cię ubrać (z powodu dużej ilości darmówek). Więc wzięłam marynarkę z PPQ, a tą czarną spódnicę zrobiłam z czarnej mini i gorsetu z (chyba) Fallen Angel (chodzi mi o ten bez ramiączek).
Pozdrawiam.
NOWY WYGLĄD BLOGA!
Chcę bardzo podziękować użytkowniczce maaadzia17, która wykonała dla mnie nowy nagłówek.
Jestem Ci bardzo wdzięczna. Mam nadzieję, że bloga prezentuje się teraz o wiele lepiej.
Pozdrawiam, Kendra0.
Jestem Ci bardzo wdzięczna. Mam nadzieję, że bloga prezentuje się teraz o wiele lepiej.
Pozdrawiam, Kendra0.
Metamorfoza #6 - Cadsie123
Przepraszam, że masz teraz inny strój i wygląd ale metamorfozę robiłam wcześniej, a nie miałam kiedy jej dodać.
![]() | |
| Kliknij na obrazek żeby powiększyć. |
Przed: Podoba mi się ale czegoś brakuję... Podobają mi się elementy twarzy i ich rozmieszczenie. Brwi są trochę za jasne. Twoja medoll sprawia wrażenie smutnej i lekko zdołowanej. Jest taka bez koloru, chodź szminka ją trochę ożywia. Pod włosami masz wykonany staranny makijaż, szkoda że go nie widać.
8,5/10
Po: Użyłam dużo cieni, głownie brązowych i fioletowych.Wytuszowałam rzęsy i użyłam szminki. Dodałam włosy, które wprost uwielbiam. Nie zabrakło pudru. Dalej pozostawiłam cię w 'mrocznej' (chodź nie za bardzo) stylizacji.
Przed: GENIALNESUPERMEGABOSKIEIEKSTRAJAKNIEWIEMCO!!
Jednym słowem: PRZEBOSKO!
Podoba mi się wszystko, nie przeszkadza mi nawet brak torebki.
10/10
Po: Wiem, że tego nie można porównać do Twojej stylizacji, ale postanowiłam zrobić z nią ostrą laskę. Tatuaż, buty (zrobione z dwóch albo trzech par) i sukienka stworzona z paru elementów.
PS. Kocham Twoją szafę *-*
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)













